יום ספא מפנק

אם אתם מנהלים צוות בעבודה כמנהלים או כבעלים ואתם מחפשים איך לפנק את העובדים שלכם, איך לתת להם לנקות קצת את הראש וכמובן לגבש אותם, יום ספא מפנק יכול להיות בדיוק מה שאתם מחפשים. יום ספא מפנק בירושלים שהינו יום כיף לעובדים בירושלים יהיה בשבילם מילוי מצברים, יגרום להם להרגיש שרואים אותם ושהם לא שקופים מה שיחזור אליכם כמנהלים ובגדול. יום כיף בספא בירושלים לעובדים יכול להיות יום הולדת ספא או סתם בילוי משותף ותהיו בטוחים שכולם יהיו מרוצים, כולם יהיו עם טעם של עוד והשיחה על יום הכיף הזה תישמע במסדרונות מקום העבודה עוד ימים ארוכים.

לשבור את השגרה המייאשת

אז למה יום ספא מפנק הוא בדיוק מה שהעובדים שלכם צריכים? יום ספא פנק שהינו יום כיף לעובדים בירושלים הוא קודם כל שובר שגרה. העבודה היום יומית, הלחצים, הצורך לעמוד בזמנים, העבודה הלא נגמרת וכאב הראש שרק הולך וגובר יכולים לגרום לשחיקה משמעותית אצל העובדים, והדרך לנקות להם את הראש, הדרך לגרום להם להרגיש שיש מוצא, שיש הפסקות בעבודה ושאפשר לנשום קצת אויר היא באמצעות יום כיף בספא בירושלים. יום ספא מפנק הוא לא רק ניקוי ראש בשבילם ובריחה מהשגרה הלוחצת, הוא גם יום שמקבלים בו טיפולים מהנים, מרפאים את הגוף ואת הנפש ונהנים מכל רגע וב”ברק ספא” זו חוויה שלא שוכחים כל כך מהר.

יום כיף בספא זה רק ב”ברק ספא”!

אם אתם רוצים לארגן יום ספא מפנק לעובדים שלכם, “ברק ספא” הוא המקום אותו אתם מחפשים. “ברק ספא” הוא ספא ששוכן בירושלים, במיקום מדהים ועם שפע חנייה. “ברק ספא” מתאים הן לימי כיף של עובדים, הן למי שמחפש יום הולדת ספא וכמובן לזוגות שרוצים להיות ביחד וליהנות מחוץ לשגרה, כמו גם ליחידים אשר רוצים לנצל יום חופשי או לפנק את עצמם בדרך לא שגרתית. אם אתם מחפשים את הספא הטוב ביותר באזור, “ברק ספא” הוא הספא אותו אתם מחפשים, ספא שהולך והופך לפופולארי יותר מיום ליום.

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי