מסאג’ אבנים חמות

זה התחיל אצל האינדיאנים והם אלו שגילו את היתרונות של האבנים החמות בריפוי אצל בני אדם. מאז ועד היום, מסאג אבנים חמות נחשבת לפופולארי, והוא יכול להיות בנוסף או ללא מסאז רקמות עמוק. הוא כולל שתי יתרונות, אחד, הוא מרגיע באופן עמוק וחזק והשני, הוא מחמם את השרירים ומסייע למי שמטפל לחדור עמוק יותר אליהם. מסאג אבנים חמות ב”ברק ספא” יכול להיות חלק ממגוון חבילות ספא לזוג או יום פינוק בירושלים, ואם אתם מחפשים ורוצים יום כזה, אם אבנים חמות זה משהו שתמיד חלמתם שיעסו אתכם בעזרתן אתם צריכים להגיע ל”ברק ספא”, הספא הנחשב והמקצועי ביותר באזור ירושלים.

לא רק אבנים חמות

מסאג אבנים חמות הוא אכן אחד המסאז’ים המוצעים ב”ברק ספא” אך הוא כמובן לא היחיד. אם אתם רוצים יום פינוק בירושלים אך לא עם מסאג אבנים חמות, אתם יכולים לבחור חבילת ספא לזוג או לבודד עם סוג עיסוי אחר. זה יכול להיות טיפול פילינג גב, פנים, רגליים או ידיים וזה יכול להיות טיפול רפלקסולוגי, עיסוי משולב, עיסוי הריון, עיסוי תאילנדי או עיסוי שוודי או מסאז רקמות עמוק. ביקור ב”ברק ספא” יכול לכלול שדרוגים שונים ויכול לכלול ביקור בג’קוזי שהמקום מציע, ביקור בסאונה היבשה או הרטובה וכמובן, השתכשכות בבריכה מה שיכול להיות הנאה בפני עצמה של כמה שעות.

לבחור בטוב ביותר – לבחור ב”ברק ספא”!

אם אתם רוצים לחוות מסאג אבנים חמות ורוצים שהמסאז’ יהיה מקצועי וייחודי, אתם מוזמנים להגיע ל”ברק ספא”. ב”ברק ספא” עובדות מעסות מקצועיות עם המון ניסיון, כאלו שימצו כל רגע ורגע מהטיפול לחוויה מיטבית. צוות “ברק ספא” עושה הכול על מנת שהלקוחות יהיו מרוצים, על מנת שהם ירגישו בנוח וייהנו מהמתקנים אותם מציע הספא. “ברק ספא” הוא ספא הממוקם במיקום מדהים בירושלים, מיקום שיאפשר לכם לשלב ביקור בספא יחד עם אטרקציות נוספות. הוא מתאים לא רק ליחידים או לזוגות אלא גם לקבוצות, למשפחות, לחברים בעבודה ולקיום אירועים קטנים שונים כמו ימי הולדת ואחרים.

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי