יום הולדת ספא

אם אתם מאלו שאמונים על ארגון יום הולדת לחבר, חברה או מישהו מבני המשפחה ויש לכם תקציב לזה, אתם יכולים לבחור במסיבת יום הולדת קצת פחות שגרתית. אתם יכולים לקחת את כולם למכון ספא לימי הולדת ולפנק את כל המוזמנים בחוויה בלתי שגרתית. ספא לימי הולדת הוא בדרך כלל מקום שהינו גם ספא לחברות, ספא יום כיף וגם מקום בו אפשר לקיים מסיבת רווקות בירושלים והוא מקום שמתאים לאירועים בכמות מסוימת של אנשים. מה שבטוח הוא שהמוזמנים שלכם יהיו מופתעים וסביר להניח שהם לא בילו במקום כזה כקבוצה אלא רק כיחידים או כזוגות.

 יום הולדת בספא – מה חשוב לוודא

אם אתם מחפשים ספא לימי הולדת כמו גם ספא שניתן יהיה לקיים בו מסיבת רווקות בירושלים או  ספא לחברות או כל אירוע אחר, יש כמה דברים שאתם צריכים לוודא. ראשית, שהמקום יכול להכיל את כמות האנשים שאתם רוצים להזמין. אם לא אז תמשיכו הלאה, חבל להתעכב. שנית, צריך לברר האם ניתן להשכיר את המקום לפי שעה או שיש הסכם אחר כלשהוא. שלישית, ספא יום כיף וספציפית ספא לימי הולדת צריך לכלול דיל מסוים לקבוצות, ואתם צריכים להבין בדיוק מה הוא כולל והאם זה מה שאתם מחפשים. אם אתם מחפשים ספא לימי הולדת שבאמת מפנק את המוזמנים אליו, ספא שכל קבוצה יוצאת ממנו מרוצה, “ברק ספא” הוא מה שאתם מחפשים. בברק ספא כל יום הולדת הוא חגיגה של ממש… אם אתם מחפשים ספא לימי הולדת ורוצים את המקום הטוב ביותר למטרה הזו אך במחיר אטרקטיבי וירושלים היא אופציה אפשרית בשבילכם, “ברק ספא” הוא מה שאתם מחפשים. “ברק ספא” הוא ספא שמתאים לזוגות כמו גם למשפחות, מתאים ליחידים ולעניינינו, מתאים לקבוצות. לא משנה אם אתם מארגנים מסיבת רווקות או ערב גיבוש לצוות בעבודה, אם אתם מנסים להפיק יום הולדת לא שגרתי או כל אירוע אחר, ב”ברק ספא” תמצאו את מבוקשכם. ב”ברק ספא” יעשו הכל בכדי שתהיו מרוצים וישמחו לענות לכם על כל שאלה בטרם ובמהלך האירוע.

יום הולדת ספא

 

יום הולדת בספא

ספא יכול להיות דרך מצוינת לבלות את יום ההולדת שלך, במיוחד אם אתה מחפש יום רגוע. אתה יכול לקבל עיסוי שוודי, עיסוי אבנים חמות, או אפילו טיפול פנים. יום ספא מושלם למי שרוצה לפנק את עצמו ויש לו קצת זמן לבד להירגע וליהנות. אם אתה חושב ללכת לספא ביום ההולדת שלך, הנה כמה מהדרכים הטובות ביותר שאתה יכול להעביר שם את היום שלך ישנן דרכים רבות לבלות את היום שלך בספא, והכל תלוי במה שאתה מחפש. אם אתם מחפשים הרפיה והתחדשות, הטיפול הטוב ביותר לבחירה הוא טיפול פנים. טיפולי פנים מעולים מכיוון שהם מנקים לעומק את הנקבוביות, מסירים תאי עור מתים, מקלפים את העור, מפחיתים התפרצויות אקנה, מאחדים את גוון העור ומרקם. הם גם מספקים הזנה עבור גם עיסוי זה נהדר . בין אם זה שוודית או רקמות עמוקות, עיסויים נהדרים להפגת מתחים ומתחים בגוף. ספא ברק נחגוג לך יום הולדת נעימה שלא תשכח

ספא ביום ההולדת – להירגע ולהתחדש

זה מקום שבו אפשר להתפנק ולהתייחס אליו כמו מלכים. זה מקום שבו אתה יכול לברוח מהמולת החיים לזמן קצר. ולקבל עיסוי. עיסוי הוא טכניקה טיפולית הכוללת הפעלת לחץ על השרירים והרקמות של הגוף. זוהי צורה של טיפול במגע, המבוסס על האמונה שלגוף יש פוטנציאל ריפוי טבעי. עיסויים משמשים להקלה על כאבים ומתחים בשרירים, לשיפור זרימת הדם, להרפיית שרירים ולקידום בריאות כללית. עיסוי יכול להיעשות על ידי אדם או באמצעות סוגים שונים של ציוד עיסוי כגון מכשירי לישה, מכשירי גלגול, במות רטט או אבנים מחוממות. עיסויים מבוצעים בדרך כלל עם שמנים או קרם על גבי הבגדים. הם עשויים להינתן בקליניקה (למשל, פיזיותרפיה) או באופן פרטי בבית

ספא יום הולדת

עיסוי הוא אחד הטיפולים העתיקים ביותר המוכרים לאדם, מלפני למעלה מ-3,000 שנה כאשר הוא שימש במצרים העתיקה כצורת טיפול לפציעות ומחלות כמו כאבי ראש וכאבי שרירים. כיום, עיסוי עדיין נחשב לאחד הטיפולים הטובים ביותר למחלות רבות. למעשה, מדובר בטיפול נפוץ לסובלים מכאבים כרוניים וממתח שרירים. טיפול בעיסוי יכול לעזור להפחית דלקת ולהפחית התכווצויות שרירים. מטפלים בעיסוי מקצועיים משתמשים במגוון טכניקות כדי לספק הקלה בכאבים הנעים בין מתיחות עדינות לעבודת רקמות עמוקות.

 

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי