טיפול באבנים חמות

טיפול באבנים חמות הוא טיפול שסביר להניח שלא עשיתם עדיין, מכיוון שאם כן, התמכרתם אליו מן הסתם. הוא יכול להיות חלק של טיפול ספא זוגי, הוא יכול להיות יחד עם טיפול פילינג לפניו או אחריו והוא יכול לכלול חבילת פינוק זוגית כזו או אחרת. מה שבטוח הוא שהוא צריך להתבצע על ידי ידיים מקצועיות, מטפלות או מטפלים עם ניסיון בכדי להשיג את המטרה. הוא לא דומה לאף טיפול אחר וההנאה ממנו נשארת עוד זמן רב לאחריו. ב”ברק ספא” תוכלו לקבל טיפול באבנים חמות, טיפול מקצועי ואיכותי כזה שישאיר לכם טעם של עוד, ירפה אתכם ויאפשר לכם לחזור עם כוחות מחודשים ורעננים לשגרה שלכם.

מהו הטיפול?

טיפול באבנים חמות הוא טיפול שמתבצע על ידי אבנים חלקות וחמות, טיפול שיש לו שתי מטרות: האחת, להרגיע את השרירים והשנייה היא לחמם אותם. את האבנים מחממים באש גלויה מה שהתחיל אצל האינדיאנים והיה מאוד מקובל אצלם והיום מבינים את היתרונות הגלומים באבנים הללו. טיפול באבנים חמות יכול להיות חלק מאותו טיפול ספא זוגי שתמיד רציתם לעשות יחד עם בן או בת זוגכם, והוא מתחיל עם חימום של האבנים ל-100 מעלות. האבנים הינן אבני בזלת כך שהן אוגרות את החום לאורך זמן, אך החום לא נשאר יותר מידי זמן בצד החיצוני כל כך גבוה וכך אפשר להשתמש בהן.

כל הטיפולים במקום אחד

אם אתם מחפשים חבילת פינוק זוגית שיכולה לכלול טיפול פילינג, טיפול באבנים חמות, עיסוי שוודי, עיסוי תאילנדי, עיסוי קצוות או כל עיסוי אחר הגעתם למקום הנכון. ב”ברק ספא” תמצאו את מבוקשכם ותוכלו לבחור בין שלל האפשרויות המתאימות לכל אחד ואחד. תוכלו לבחור חבילה שכוללת עיסוי או כזו שכוללת רק בילוי במתקנים האחרים שהספא מציע, תוכלו לבחור עם מי אתם רוצים לבלות או אולי עם עצמכם. אם אתם מחפשים מקום להגיע אליו עם קבוצה לרגל יום הולדת או כל אירוע אחר, גם כאן “ברק ספא” הוא המקום בשבילכם, המקום שיציע לכם את הפינוקים המיוחדים ביותר.

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי