יום כיף בספא

הספא הוא המקום המושלם להירגע, להתפנק ולברוח מהלחצים של חיי היומיום. טיפולי ספא נועדו לטפל בגוף, בנפש וברוח שלך. ישנם סוגים רבים ושונים של טיפולים שניתן לעשות בספא כולל עיסויים, טיפולי פנים, מניקור/פדיקור ועוד. עם זאת, יש כמה יתרונות ספציפיים שאתה יכול לקבל מטיפול ספא שאולי לא תמצא במקומות אחרים. הספא הוא מקום בו תמצאו אנשים שנמצאים שם מאותה סיבה כמוכם – לדאוג לעצמם. למעשה, זה אחד המקומות הבודדים שבהם אתה יכול להיות מוקף באנשים שנמצאים שם מאותה סיבה כמוך. טיפולי ספא בברק ספא בירושלים מקלים על ההתנתקות מחיי היומיום שלך ולהתמקד במה שהכי חשוב כרגע – הבריאות והאושר שלך.

יום ספא

ישנן דרכים רבות להירגע ולהירגע. עם זאת, יש אנשים שאין להם זמן או כסף ללכת לספא. אז, במקום זאת, הם בוחרים ביום ספא בבית. אחת הדרכים הטובות ביותר להעביר את היום שלך היא לפנק את עצמך. יש הרבה דברים שאתה יכול לעשות בבית שיגרמו לך להרגיש שאתה בספא, כמו אמבטיה חמה עם מלחי אפסום, שימוש בשמני לבנדר ולקחת לעצמך זמן לנשום עמוק. אתה יכול להתחיל בלקחת הפסקה מהיום שלך לעצמך ולוודא שאתה ישן מספיק בכל לילה. ניתן גם לשתות יותר מים מהרגיל, לאכול אוכל בריא ולהתאמן בשפע במהלך השבוע. זה יעזור לשמור על מצב רוח מאוזן ולתת לגופך את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לתפקד כראוי.

מה כדאי להביא איתך ליום כיף בספא

יום ספא הוא חוויה מרגיעה ומחדשת שדורשת כמה פריטים כדי להישאר מוכנים אליהם. תמיד כדאי להביא מגבת, קרם או שמן, ובגד ים כדי שתוכל להיכנס למים. אבל מה עוד כדאי להביא? אתה צריך להביא את בגד הים שלך, מגבת וכל מוצרי יופי שאתה אוהב להשתמש. אולי תרצו גם להביא ספר או מגזין שמעניינים אתכם. אולי כדאי גם להביא כמה חטיפים איתך כי לפעמים האוכל שם יכול להיות יקר ולא טוב כמו מה שאתה רגיל אליו. אולי כדאי גם לארוז בגדים להחלפה למקרה שלספא אין מקלחות במתקן כדי שתוכל להתקלח כשתגיע הביתה במידת הצורך.

יום ספא

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי