עיסוי עד הבית

עיסוי עד הבית הוא דרך להמריץ את הגוף ולשחרר מתחים. זה יכול להיעשות על ידי מטפל או בבית עם כלי עיסוי. מסאז׳ טוב מסיבות רבות. זה יכול לעזור להפחית את הכאב מפציעות, להפחית מתח, לשפר את השינה ועוד. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי שניתן לעשות טיפול בעיסוי הוא תרגול ריפוי עתיק יומין שיש לו יתרונות רבים. ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי כולל עיסוי שוודי, עיסוי אקופרסורה, עיסוי תאילנדי וכן הלאה.

עיסוי עד הבית – איך לבחור איזה מתאים לצרכים שלך?

טיפול בעיסוי הוא טכניקה טיפולית הכוללת מניפולציה של רקמות רכות כדי להקל על הכאב ולשפר את תנועת השרירים. בחלק זה, נסקור כמה מסוגי העיסוי השונים, כך שתוכל לבחור איזה מהם מתאים לצרכים שלך. סוג העיסוי שתרצו לקבל תלוי בצרכים שלכם. אם אתה רוצה להיפטר מקשרים בגב שלך, אז עיסוי רקמות עמוק יהיה הטוב ביותר עבורך. אם יש לך כאב כללי יותר בגוף, אז גם עיסוי שוודי יהיה טוב בשביל זה. ישנם סוגים רבים של עיסוי, וחשוב למצוא עיסוי עד הבית המתאים ביותר לצרכים שלך. עיסויי רקמות עמוקים עובדים היטב עבור אלה שסובלים מכאבים רבים בשרירי הגב, מכיוון שהם יחלימו את הקשרים והנוקשות בשרירים אלה. עיסויים שוודיים טובים לסובלים מכאבים כלליים בכל הגוף שאין להם סיבה ברורה.

כיצד מסאז עד הבית יכול לעזור לבריאות שלך

ידוע כי עיסויים הם הדרך הטובה ביותר להירגע. הם משמשים גם לטיפול במצבים רפואיים שונים. עיסויים יכולים להתבצע על ידי אנשי מקצוע או על ידי בני משפחה.

כאבי גב תחתון: עיסוי הגב התחתון הוא אחת הדרכים הנפוצות ביותר שבהן משתמשים בעיסוי לטיפול בכאבי גב תחתון. מטרתו להפחית את מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם באזור.

כאבי ראש: טיפול בעיסוי יכול לסייע בהפחתת כאבי ראש על ידי שיפור זרימת הדם והפחתת מתח השרירים בצוואר, בכתפיים ובקרקפת. כאב ראש עלול להיגרם גם על ידי מתח ולכן עיסויים יכולים לעזור להקל על המתח וכן להפחית את כאבי הראש.

נדודי שינה: מחקר אחד מצא שלאנשים שקיבלו טיפול בעיסוי הייתה עלייה ברמות המלטונין שעוזרות לווסת את המקצבים במהלך שינתך. מסאז׳ עד הבית יכול לעזור בפציעות, להפחית מתח, לשפר את השינה, לזרז את ההחלמה ממחלות, לשפר את המערכת החיסונית ועוד הרבה יותר.

מסאז עד הבית

מסאז עד הבית

עבור אנשים שאינם מסוגלים לצאת לעיסוי, או שאינם יכולים להרשות זאת לעצמם, קבלת מסאז עד הבית היא אלטרנטיבה מצוינת. עיסוי הוא דרך מצוינת להקל על מתח ולעזור לשפר את הבריאות הכללית שלך. זה עוזר להפחית כאב, מתח שרירים, ועוזר לך לישון טוב יותר. הזמן הטוב ביותר לעיסוי בבית הוא לפני השינה כי זה יכול לעזור לך לישון טוב יותר ויש לו גם יתרון נוסף שגורם לך להרגיש רגוע ורענן בבוקר. עיסוי ביתי יספק את אותם היתרונות כמו כל סוג אחר של עיסוי, המטרה של כל סוג של עיסוי היא להפיג מתחים ומתחים בגוף. עיסוי ביתי, למרות שאינו מיומן כמו עיסוי ספא, יכול לספק את אותן היתרונות עם הנוחות הנוספת של היכולת לעשות זאת מתי שתרצה.

מהם היתרונות בקבלת מסאז עד הבית?

עיסוי ביתי מספק יתרונות רבים. זו יכולה להיות דרך להירגע ולהילחץ אחרי יום ארוך, או שהיא יכולה להיות דרך להתמודד עם כאב. מחקר שנערך לאחרונה מצא שאנשים שמקבלים עיסוי בבית הם פחות לחוצים ואיכות שינה טובה יותר. עיסוי יכול לשפר את מצב הרוח שלך, להפיג מתחים ולהגביר את זרימת הדם. זה יכול גם לעזור עם כאבי ראש, שרירים כואבים והקלה על כאבים אחרים. נישנם כלים רבים שתוכלו להשתמש בהם לעיסוי בבית. חלק מהכלים הפופולריים הם גלילי קצף, כדורי טניס, מכשיר לעיסוי שיאצו חשמלי או מכשיר לעיסוי כף יד שרוטט או מסתובב. היתרונות של קבלת עיסוי בבית הם רבים. תהיה לך יותר שליטה על הלחץ המופעל על הגוף שלך כמו גם על משך העיסוי כי תוכל לתזמן אותו למתי שהכי נוח לך.

כמה עולה טיפול ממעסה עד הבית?

עלות טיפול מעסה עד הבית תלויה בסוג העיסוי. העלות של עיסוי גוף מלא היא בדרך כלל בסביבות ה200₪, אבל זה יכול להגיע עד 350₪. העלות של עיסוי שוודי היא בדרך כלל זהה כמו גם העלות של עיסוי תאילנדי וטיפול באבנים חמות

היתרונות בקבלת עיסוי ביתי

כפי שאנו יכולים לראות, לעיסוי ביתי יש יתרונות רבים. זוהי דרך טובה להירגע ולהילחץ. זה גם משפר את זרימת הדם ומפחית כאבים וכאבים בשרירים. ברק ספא יכול להמליץ לכם על שירות מעסה עד הבית צרו איתנו קשר

מעסה עד הבית

 02-5306666

** ניתן לארגן ימיי כייף  לקבוצות  גם בימים רגילים שלא במסגרת אירוע פרטי